2011. július 3., vasárnap

Narancsos, epres, kekszes

Régen gyurtam már, de tegnap végre időm is volt megvalósítani egy-két tervem.
Már rég terveztem, hogy csinálok egy narancsos és epres rudacskát, amiket mint látjátok sikerült is elkészítenem. Innentől már egyenes volt az út a sütik felé.:) De készítettem tejszínhabos-cukorkás kekszeket is.
Jelenleg most elsősorban fülbevalókat készítettem, sajnos a láncból kifogytam, és szeretnék még ilyen gyűrűalapokat is beszerezni, mert van jó pár "gyűrűs" tervem, amikhez ezt az alapot tudom használni.
Ma a gyűrűn kívül még bedugós füliket hoztam, ha minden úgy sikerül ahogy tervezem, holnap mutatom a lógósokat is. Meska boltomba is töltöttem fel közülük, nézzetek be ha megtetszett valamelyik, vagy írj privibe.


0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails