2010. november 26., péntek

Rózsás hangulat

A héten nem volt sok kedvem gyurmázni, mégis született egy fülbevaló, két medál és három gyűrű. Mindegyik a rózsa jegyében készült. Egy darab bedugós fülbevalóalapom volt, amire nem kevés fejtörés után rózsákat raktam, s innen nem volt megállás! A fülbevalónak először csináltam egy kis kerek alapot és erre raktam rá a különböző árnyalatú rózsákat. Kiégettem és a végén ráragasztottam az alapra.
A két medál közül az egyik hagyományos rózsa stílusban készült csak azzal a három gyönggyel bolondítottam meg egy kicsit.


A medálakasztót egyszerűen oldottam meg, az egyik szirmot kilyukasztottam és egy sima karikát fűztem bele.
A másik medál kinézetében nem hasonlít a "szerelem virágára" nekem mégis ez jut eszembe, mikor ránézek. A tésztanyújtó 3-as fokozatán kinyújtottam a gyurmát, egy hosszú kb. 2 cm széles csíkot vágtam le belőle és harmonikaszerű redőket hajtogattam, figyelve arra, hogy kerek formája legyen. Az egészhez elég volt kettő 10cm hosszú csík. Az alját, ugyanúgy levágtam, mint a barna rózsás medálnak, végül ő is kapott három ekrü színű teklagyöngyöt.

A gyűrűk már jöttek maguktól, bár el kell, hogy mondjam, gyűrű alapból is csak egy volt a többi kettő (gyöngyösök) viszont már saját készítés! Az alapra egyszerű volt feltenni a virágot, mivel ki volt lyukasztva a közepe, és pontosan beleillet egy fejes szerelőpálca, amire aztán rászúrtam a gyurmát, de a biztonság kedvéért sütés után még rá is ragasztottam.


A következő kettőre vagyok a legbüszkébb, hiszen ezeket teljes egészében én készítettem! Sokat keresgéltem a neten, hogyan is tudnék drótból saját gyűrűalapot készíteni, mire rábukkantam arra, ami igazán megfogott és nem is volt olyan bonyolult elkészíteni, mint ahogy első ránézésre tűnt. A gyűrűalap ötletét innen vettem: Kreatív vagyok. Bár most, hogy nézem nem is teljesen olyanra sikerült.:)
Színeiket tekintve ugyanolyan, mint
a
medáloké, bár nem hozzájuk készítettem őket, de mégis egy párt alkotnak. Ezeknél nem kellett ragasztót használnom, mert az alapot úgy hajlítottam, hogy a végeire rá tudtam szúrni a rózsákat és a gyöngyöket is hosszú drótra fűztem, ami sütés közben a virág alatt lógott, s mikor kisült / kihűlt rátekertem a gyűrűre is rögzítés céljából.

Végül, de nem utolsósorban szeretném megköszönni kolléganőmnek, Brigittának a modellkedést! Igaz mind a két gyűrű nagy volt az ujjára (oké, hatalmas), na de a cél a fontos!:)))

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails