2010. november 21., vasárnap

Variációk egy témára IV.

Kolléganőm kért tőlem egy nyakláncot, egyedül a színét és a méretét határozta meg, a többit rám bízta. Szóval hosszú (110cm) és sárga kellett neki. Így kapóra jött, hogy kipróbáljam a párnagyöngyöcskék készítését! Már régóta ki szerettem volna próbálni, hogyan is mennek nekem ezek a párnácskák és gondoltam ebből készítem el azt a nyakláncot. Találtam is egy tutorialt az elkészítésükről, ami nagyon megtetszett, ezért én is kaleidoszkóposra csináltam őket, persze narancs-sárga-citrom-fehér kombinációból. Mint lenni szokott (legalábbis nálam), ha valami újat próbálok ki, abból mindig többet készítek nehogy úgy járjak, hogy a nyaklánc közepénél elfogy az anyag. Most sikerült akkora kaleidoszkópos tömböt készíteni, hogy kijött belőle még két nyaklánc fülbevalóval. És persze a kollégám a nyaklánchoz is kapott egy fülbevalót és egy gyűrűt. Sajnos azokat nem fényképeztem le, de majd megkérem csináljon róluk egy-egy képet, hogy meg tudjam mutatni.



0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails