2012. június 30., szombat

Hosszú kihagyás után....

Szép, verőfényes nyári napot mindenkinek!
Elég régen adtam életjelet magamról, pedig még lélegzem. :) Igaz az elmúlt időszakban, igencsak felborult az addig kis nyugodt életem... de csak összeraktak... és hát így sikerült...

 Mára, alkotási kedvem alábbszállt, de azért nem annak a bizonyos békának az alsó fertálya alá!:) Olykor-olykor még ma is alkotok, hol ezt, hol azt, csak a publikálással vannak problémáim...
Ami nagyon fontos, és ki, illetve lemaradt az az a Szülinapi játék, amihez  csatlakoztam még 2011-ben. A játék igen egyszerű, a résztvevők közül mindenki kap mindenkitől ajándékot születésnapjára. Itt meg kell említenem, hogy az ajándékok küldésében lemaradtam, mint a borravaló de ez úton is szeretném megnyugtatni minden kedves résztvevőt, az általam készített ajándékát mindenki megkapja!
És akkor most megmutatnám én mit kaptam a többiektől... tádámmm:


Ez csak így ömlesztve... bocsika, de annyit kaptam!
És akkor lássuk a csajokat, akiktől kaptam:
szval, ők lennének, vagyis ők azok! :)

5 megjegyzés:

GloriArt írta...

Szia Anita!
Örülök,hogy itt vagy!:)
Üdv!Glória

Anika írta...

Köszi!
Most már megpróbálom felvenni a ritmust.:)))

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anika írta...

Susu!
Ahogy kérted töröltem! :)

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Related Posts with Thumbnails