2012. július 2., hétfő

Facebook

Azért történt egy-két változás az elmúlt hónapokban. Itt van mindjárt a Facebook-n, az Elbűvölő holmik oldalam, ahol is Erikával egyesítve erőinket menetelünk tovább. Az ő "területe" teljesen különbözik az enyémtől, hiszen csudaszép táskákat készít. Ami igaz, az igaz, néha elpofátlankodok hozzá, s tanítgat varrni. Na, de nem szeretnék a babérjaira törni, a táskákat meghagyom neki, az én profilom marad a kiegészítők.... ékszerek, hajpántok, kitűzők.

Hogy mutassak is valamit, elhoztam nektek az egyik régebben készített nyakláncom, mostanában nagyon megtetszett ez a stílus, úgyhogy valószínűleg ezen az úton haladok tovább, már ami a gyurmázást illeti.
Hajpántok tekintetében is próbálok újítani, hisz a megszokott fém-rózsás pántokon kívül szeretnék textilből is készíteni egypárat. Az első textiles már el is készült, aminek természetesen, már a családban, meg is lett a gazdája.:) 

Ezt a hajpántot még a szülinapi játékra készítettem.











Kolléganőm kérte lánykáinak, akik koszorúslányoskodtak.
















És íme, az első olyan darab, amit varrógép segítségével készítettem el. :) Tudom, az öndícséret büdös, de nekem nagyon tetszik, s lesz még hasonló folytatás.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails