2010. április 25., vasárnap

Üvegfestés


Mivel a felsorolást az üvegfestéssel kezdtem, gondoltam azzal is folytatom a bejegyzést. Az üvegfestést 2008 tavaszán kezdtem, bár ha jól belegondolok lehet, hogy előbb, de sajnos nem vagyok jó az időpontok megjegyzésében. Általában mindig valami eseményhez kapcsolom az évszámot, hónapot, ebben az esetben talán azért nem kapcsoltam semmihez, mert nem voltam benne biztos, hogy ez a hobbi ennyire meghatározóvá, szenvedéllyé növi ki magát az életemben.

Képeim, hideg üvegfestéssel készülnek, s oldószeres üvegfestéket használok. Sok kontúrt, festéket kipróbáltam, s azt hiszem mára elmondhatom, hogy rátaláltam a számomra tökéletesekre. Azért írom, hogy számomra, mert ugye nem vagyunk egyformák, és a tökéletes mindenkinek más és más.

Általában a négy falnak, valamint a családnak festettem, egészen két héttel ezelőttig, amikor is megnyílt első kiállításom (de erről később), ami a mai nappal zár.

Hoztam egy képet is, hogy lássátok miket is készítek. A kép címe: Díva.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails