2010. május 9., vasárnap

Megnyitó

A megnyitó nagyon jól sikerült, eleinte féltem, hogy a családon kívül nem lesz ott senki, de szerencsére nem így lett. Jöttek munkatársak, barátok és ismeretlenek!

Már egy órával előtte odamentünk, hogy minden szépen el legyen rendezve. Az eső szakadt, úgyhogy nem volt éppen rózsás a hangulatom és ez párosult az izgalommal, vajon mit szólnak a képeimhez, milyen visszhangja lesz?

Speaker csináltatott nekem egy kb.500 lapos vendégkönyvet, de lehet most keveset mondtam, és persze, hogy nem telt meg, hogyan is tellett volna!? Bár, azért jó páran írtak bele, csupa kedves, ösztönző dolgokat! És az utcán is meg-megállítanak régi osztálytársak, kollégák, hogy gratuláljanak. Egyszóval nagy lökés kaptam, mégiscsak jó amit csinálok, sok embernek tetszik és végre tudják, mit tudok!:)

A kiállítást Szmatona Anikó üvegfestő barátném nyitotta meg, neki több kiállítása volt már, úgyhogy rutinos már ebben!:) Ez úton is szeretném neki megköszönni, hogy elvállalta ezt a nem éppen könnyű feladatot. De beszéljenek helyettem a képek.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails