2010. október 25., hétfő

Kreatív blogger díj

Még október elején kaptam ezt a díjat Szilvitől.
Mostanáig sajnos nem sok időm maradt átvenni, d
e akkor most!


Ez úton is szeretném megköszönni, hogy rám gondolt, ígérem megpróbálok méltó lenni ehhez a címhez.
Ez egy vándordíj amihez komoly szabályzat is jár, és akkor a szabályok:
  1. A díjat meg kell köszönni. (Szerintem ez természetes)
  2. A lógót ki kell tenni a blogomra
  3. Be kell linkelnem akitől kaptam
  4. Tovább kell adnom 7 embernek
  5. Be kell linkelnem őket
  6. Megjegyzést kell hagynom náluk
  7. El kell árulnom magamról 7 dolgot
Jelentem az első három pont teljesítve!
Ahogy Szilvi is írta (és számomra is), a legnehezebb, hogy kinek adjam tovább. No nem azért, mert nincs rá méltó blog, hanem inkább én követek nyomon keveset. Megpróbálok minél előbb túladni rajta, de időbe telik mire mind a 7 embert kiválasztom!
Egyszóval, egy kis türelmet kérek!

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails