2011. április 5., kedd

Újra itt

Sikerült a gépcsere, igaz nem volt problémamentes. Sajnos, gondom van a képfeltöltéssel, mivel a gép új, a fényképező meg régi és nem akarja "látni" a képeket.:( De megoldottam. Szerencsére van a családba olyan gép, amelyiknél ez nem okoz problémát, így elvittem a fényképezőt és oda lementettem a képeket, majd hazahoztam pendrive-on. Bár így elég bonyolult, de amíg nincs jobb megoldás marad ez.
De mostanában nem is kell olyan sűrűn képeket feltölteni, mert ezeken a muffinokon kívül nem csináltam semmit. Nem az ötletekkel van bajom, hanem a kedvvel! Ami nincs! Ezt hívják alkotói válságnak? Vagy tavaszi fáradság?

Amint ránézek az asztalomra, a gyurmákra elmegy a kedven az élettől is, pedig kellene csinálni, mert jövő hónapban már megyek árulni és ott viszont az a lényeg, hogy minél nagyobb legyen a választék. Majd megpróbálok erőt venni magamon és készíteni új ékszereket, de ha nem megy, akkor nem erőltetem. Nem erőszak a disznótor, kivéve a disznónak!:)

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails