2011. január 10., hétfő

Beszerzőkörút végeredménye


A hétvégén felmentem Budapestre egy kis vásárlásra.
Végre sikerült láncot vennem, nem is akármilyeneket! És még sok-sok apróságot, amik az ékszerkészítéshez kellenek. Itt láthatjátok a végeredményt. Aminek még nagyon örültem, hogy sikerült kapnom díszes és bogyós végű szerelőpálcát, valamint tulajdonosa vagyok jó pár csomófogónak, stoppernek, akasztós fülinek, gyöngykupaknak, kitűzőalapnak.



De ha már fenn voltam Pesten, betértem az IKEA-ba is, ahol üvegfestéshez szereztem be lámpákat, vázát, mécsestartókat.


És végül, de nem utolsósorban kész lett a gyűrűbotom is (és fából van!!!). Nem kis várakozás után, mivel először egy asztalost kértem meg, hogy készítse el nekem, de 2 hónap múlva is hiába mentem érte, s megelégeltem a várakozást. Végül ezt a botot egy idős bácsika készítette, aki keresetkiegészítésként szerszámnyeleket esztergál. Elvittük neki a méreteket és pár nap múlva ezt a profi eszközt kaptam!

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails