2011. január 17., hétfő

Gyűrűmánia II.


Most, hogy végre megvan a gyűrűbotom, egyfolytában gyűrűket hajtogatok, hozzájuk gyurmázom. És még amit újítottam, hogy nagyon megtetszett ez a drótékszeres technika ötvözve a gyurmával, persze a gyűrűkön kívül mást még nem csináltam drótból, de szándékomban áll füliket és nyakláncokat is készíteni. A gondom csak az, hogy 1,2mm-es drótom van, amit nehéz meghajlítani, de már rendeltem vékonyabbakat is, és most nagy az izgalom, alig várom, hogy meghozzák!!! De a fantáziám azóta is dolgozik, csak ne felejteném el egy-egy új ötletemet!:((( Igaz megfogadtam, ha eszembe jut valami jó kis ékszer egyből papírra vetem, a későbbi megvalósítás érdekében. Bár ne akkor jutnának eszembe, amikor álmatlanul forgolódok az ágyban...
De itt vannak azok, amik nappal fogalmazódtak meg bennem és rögtön meg is valósítottam őket:


0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails