2011. január 6., csütörtök

Még mindig textil


Csatok, igen most csatokat készítettem, amiket megbolondítottam egy kis gyurmával! A gyöngyös megoldás sem rossz, de most ők a kedvenceim, mint mindig az utoljára csinált ékszerek/képek/csatok.









A rózsák elkészítése a szokott sorrendben történt:

  • különböző körök kivágása
  • ezek sorrendbe helyezése
  • majd széleinek "leégetése"
  • és végül a rögzítés, amit én nem ragasztással oldom meg, hanem összevarrom őket.
Mivel ezúttal úgy döntöttem, hogy nem gyöngyöket varrok a közepükbe és a gyurmázást sem akartam hanyagolni összekomponáltam őket. Jelenleg gombokat készítettem, de folytatásnak kis figurákkal öltöztetem fel a virágokat. Hogy mikkel az legyen meglepetés, ötletek már vannak!

A gombok (ami itt inspirált az a vector képek voltak) életre keltése a következőképpen történt:
  • fehér gyurmát tésztagépen áttekertem, 2cm-s kör kiszúró használatával kész is lett a közepe, majd a lyukak (ahogy ez gomboknál lenni szokott)
  • hogy legyen egy kis pereme, más színű gyurmából kis hurkát nyújtottam és a fehér gombalap köré tekertem
  • és végül csak a díszítés maradt, ami nem volt kis feladat, mivel nagyon (legalábbis nekem) miniatűrben kellet megcsinálni.
Így elkészültek a madárkás, virágos, fás gombok, amiket szintén varrással erősítettem a rózsák közepébe. Mielőtt rászegtem volna a csatokat szintén el kellett végeznem egy kis csinosítást. A virágok aljára, ahol ugye a varrás következtében látszik a cérna egy filcdarabkát varrtam, s erre kerültek a csatok. Sajnos a csatos hátuljáról nem készítettem felvételt, pedig jó lett volna, legalább ti is látnátok milyen csatokat használtam. De ígérem a jövőben meg fogom mutatni.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails