2011. január 1., szombat

Textil rózsák


Egy kis magyarázkodás: azért írtam, hogy textil rózsák, mivel ezek a brossok nem kizárólag organzából készültek. Nagyon megtetszett ez a fajta kitűző és volt is itthon maradék függöny anyag, hát készítettem egypárat. Azt gondoltam pikk-pakk elkészülök eggyel, de korántsem megy olyan gyorsan mint hittem. Az első rózsával 2órán keresztül bíbelődtem, ő vészül is nem bross lett, hanem egy hajcsatra varrtam, s a hajamba díszelgett karácsonykor! A kolléganőim furcsán is néztek rám, mert nem szoktam ilyesmiket hordani, de mindent el kell kezdeni valamikor. Nem utolsósorban annyira a szívemhez nőtt, hogy meg is tartom magamnak, és próbálom növelni azon események számát, ahol hordani tudom!:)))

A többi virág viszont tényleg kitűző lett. Őket már nem egyesével készítettem, hanem ugyanazon anyagokból, színekből, készültek, annyit variáltam rajtuk, hogy mindegyiknél más sorrendben raktam az anyagokat egymásra, valamint más színű tekla gyöngyöket kaptak. Így lettek ugyanazok és mégis mások:


0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails