2012. szeptember 9., vasárnap

Az új szenvedély

Késve bár, de ide is megérkezett.... a Facebookos csapattal már megosztottam új "alkotásom".
Mint említettem már, új "hóbortom" akadt, a varrás. Nagyon élvezem ezt a fajta foglalatosságot, hiszen itt is az alkotáson van a hangsúly. "Első ruhadarabom" ez a kis nyári ruci lenne, ami teljes mértékben saját tervezés, kivitelezés, igaz cuzámme nem így szerettem volna, de ember tervez, én meg próbáltam az anyagból kihozni, amit lehetett.

Szóval, mint említettem az utolsó cérnaszálig saját. A ruci felső része nadrág volt egykoron, az alsó rész pedig valamikor munkaruhaként szolgált.

A ruha alján, sarkán lévő minta is saját. Igazából valami szép kis népi hímzést szerettem volna, de mivel nem találtam nekem tetszőt (a több ezer között sem) , rajzoltam magamnak, némileg modernizált változatban. Sajnálatos módon a hímzés sem megy (hiába próbálom), egy egyszerűbb megoldást kellett találni, ami nem más, mint egy kis kétoldalas ragasztófátyol, láncöltéssel kombinálva (úgy néz ki ez megy). A végeredmény pedig így sikeredett... az eredménnyel meg vagyok elégedve, még ha van benne egy-két szembeötlő "varrási furcsaság" is.:)))

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails