2010. augusztus 25., szerda

Fekete-bronz medál

A fehér-kék medálon felbuzdulva, készítettem még egy hasonló medált.

Itt fekete gyurmát használtam, sárga gyöngyökkel. Sajnos a kép minősége nem a legjobb, de talán így is kivehetőek a virágok, levelek, indák. A domború részeket most nem pigmentporral hangsúlyoztam (nincs bronz színűm), hanem szemhéjfestékkel. Tudom ez nem a reklám helye, de elárulom nektek ugyanolyan jól használható, mint a pigment. Azt viszont nem tudom, hogy olcsóbb-e, de mindenesetre ha a szememre nem kenem, legalább felhasználom valamire. Kis tégelyben van, por formában és évekkel ezelőtt vettem az Avontól, már ki akartam dobni, mert lehet az évek alatt "megromlott", viszont így felhasználva biztos nem árt az egészségnek. Nekem tetszik az a hatás, amit sikerült elérnem vele.







0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails