2010. augusztus 23., hétfő

Lapos nem lapos

Pár bejegyzéssel ezelőtt írtam a lapos és nem lapos medálról, és megígértem, hogy megmutatom miről is beszéltem. Nos az ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó!

Ő lenne a lapos. Millefiori technikával készítettem, bár nehezen észrevehető, mégpedig azért, mert fekete gyurma alapra helyeztem egymásra a millefiori karikákat, majd hengerrel lesimítottam. A felső és alsó sarka nem sikerült fényesen, ezért kipótoltam egy kis narancsos-sárgás egyveleggel, és végül megbolondítottam egy kis csillámporral. Ez lett a végeredmény.




Ő pedig a nem lapos. Fehér alapra raktam rózsát, kálát, indákat, leveleket. Amint látjátok gyöngyöket is szúrtam bele, igen szúrtam. Ezt úgy csinálom, hogy egy vékony drótszálat átvezetek a gyöngyön, s összefonom a drót két végét, majd levágom a kellő hosszúságra és beleszúrom a gyurmába. Eddig ez a módszer bevált, még egy gyöngy sem estett ki!:) És végül, mielőtt kiégettem volna, ezt pigmentporral kentem be, hogy jobban láthatóak legyenek a virágocskák.

Mindenki döntse el maga, melyik tetszik neki jobban!


0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails