2010. augusztus 24., kedd

Csinálom és csinálom

Eddig inkább medálokat készítettem, üvegfestéssel és gyurmával. Most más nézőpontból közelítettem meg ezt a gyurmás témát, hiszen rengeteg mindenre lehet használni. Ékszereket, kulcstartókat, mobil- és táskaékszereket, gombokat, füzetborítókat, mécseseket, figurákat, stb. lehet belőle készíteni. Igazából ez az az anyag aminek tényleg a saját képzeletünk szab határokat.

Itt láthatjátok első elkészült fülbevalómat, lesz több is!:) Mivel én a hosszú, lógós fülbevalókat részesítem előnyben, ezért megpróbáltam valami hasonlót készíteni. Amint látjátok, raktam rá virágot, gyöngyöt (gyurmából készültet és rendeset), muffint és egy nyalókát, de lehet rózsaszín jégcsap is, ha úgy jobban tetszik. Körülbelül 10cm a hosszúsága, és ami meglepett, mikor beraktam a fülembe egyáltalán nem volt nehéz, mert megvallom őszintén ettől tartottam leginkább.

A másik amiket még készítettem az a kulcstartók. Nem csak hamburgerest és szendvicsest, hanem fekete bárányt, bocit, motort, de sajnos róluk nem készült fénykép és a család szétkapkodta. Azért remélem ezzel is beéritek.:)

Egyenlőre ennyi, ötlet viszont rengeteg van, csak a megvalósításra várnak, úgyhogy türelem, mert jövök még!

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails