2011. március 9., szerda

Gyöngyös, gyurmás gyűrűk

Hét elején ezüst drót hiányában, készítettem a gyöngyös gyűrűket. Régebben rátaláltam Ildi-go blogjára, ahol megosztotta a nagyközönséggel a gyűrű elkészítését. Már akkor megtetszett ez a fajta felhasználási módja a gyöngyöknek és mivel még mindig ezüst drót hiányban szenvedtem, én is készítettem egy-kettő ilyen csodát, de persze nem pontosan olyat, amit ő bemutat, hanem saját "képemre" formáltam.
Mondhatnánk azt is, hogy leegyszerűsítettem az egészet, mivel nem ismerem még a drótozás minden kis titkát. De gyöngyöm rengeteg van, és korántsem fogy olyan ütemben, mint amilyenben beszerzem őket, így ez egy tökéletes módja a felhasználásának.





Valamint bogyós gyűrűk is születtek, szintén rézdrótból, de őket már saját készítésű gyurmabogyókkal díszítettem. Ilyen gyűrűalapot is most készítettem először Kricsár Annamária tutorialja alapján, természetesen ezek sem pontos másai a leírásban található gyűrűnek.
  
Végezetül, mind a két hölgy blogját ajánlom figyelmetekbe Kricsár Annamária igazi kincseket hajtogat drótból és egy-két ékszer elkészítését be is mutatja. Ildi-go pedig rendkívül sokszínű, jó pár kreatív technikát vonultat fel, kosárfonás, drótékszer készítés, csomózás, hogy csak egy párat említsek és jó néhány darab elkészítését láthatjuk lépésről-lépésre nála.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails