2011. március 10., csütörtök

Tavaszra várva

Mostanság mindenhol azt olvasom, hogy: Mikor lesz már tavasz?, Hol késik a tavasz? stb. Én, türelmes ember lévén csak mosolyogtam az ilyen írásokon, ne aggódjatok, jön az! De úgy néz ki az én tűréshatárom végét is elérték ezek a -6fokok reggelente. Napközben pedig, a szikrázó napsütésben lesem a fák ágait rügyeket kutatva. És nem találok egyet sem!!!Viszont kaptam barkát, egy kis reménysugarat, tényleg jön az, csak elég lassan!
Szembesülve az egyre növekvő türelmetlenségemmel, úgy gondoltam ha már ennyit várat magára ez a tavasz, készítek egypár rózsa kitűzőt, hajcsatot, hogy legalább az illúzió meglegyen.

Végignézve az eddig elkészült textil rózsáimon, eldöntöttem most csinálok "hétköznapibbakat",   bulizósakat is. Így került felhasználásra, a rég kidobásra váró farmerom, barna "bőr" szoknyám. Igaz ettől még ökoman nem leszek, de éljen az újrahasznosítás!


Mint mindig, most is tekla gyöngyökkel és organza szalagal díszítettem őket. 
És most jön a ráadás! Mivel rózsa készítésileg lendületet kaptam, születtek még sárgás-zöldesek is. Egyszer, majd szeretnék még csinálni kékes-lilásakat, de sajnos ezek a színek annyira távol állnak tőlem, hogy nagyon nehezen fogom rávenni magam. Viszont jelenleg folyamatba vannak a pirosas-bordós-sárgás virágocskák készítése.



 

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails