2011. március 15., kedd

Majdnem egy tucat!

Pontosabban nyolc darab. Ez a végeredménye a hosszú hétvégének, bár ezt kijelenteni könnyelműség volt, hiszen a mai napból még jó pár óra vissza van.
De nem csak a gyűrűkkel foglalkoztam a hétvégén, hanem kialakítottunk egy kis konyhakertet az udvarunkon. Sajnos ez azt eredményezte, hogy nem kis mennyiségű virágot kellet átültetnem és elajándékoznom. Szóval tegnap elkészült a kert, körbekerítve (kutyák miatt muszáj volt), virágmentesen, felásva, felrotálva, elgereblyézve. Már csak a beültetésre vár, s elhihetitek minden jóval tele lesz. Délután még el kell mennem anyukámhoz, mert rá is gondoltam mikor a virágokat szanáltam, ültettem, így neki is jutott bőven a növényekből.Na de térjünk vissza a gyűrűkhöz, amiket "maradék" gyurmából csináltam, a lilás-mályvás és a barna mozaikosból, valamint gyöngyösök is születtek. És végre a szett is kikerekedett egy gyűrűvel. Hogy melyik lesz a része még nem döntöttem el, de van miből választani.:) Gyöngyöseket pedig muszáj volt készítenem, mert egyszerűen beléjük szerettem, igaz ideje lenne több kásagyöngyöt beszereznem a változatosság kedvéért. Most pedig lássuk a maradék hét gyűrűt!

 

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails